logo

Про нас

Благодійний фонд "Маленькі серця" - створило милосердя. Бажання допомогти. Врятувати. Подарувати любов. Зігріти ...Вже декілька років ми допомагаємо самим незахищеним живим істотам - дітям-сиротам з інвалідністю та безпритульним тваринам. Сотні маленьких сердечок - б'ються! Хтось знайшов дім, хтось став здоровий, а хтось просто щасливий. Ми щиро вважаємо, що допомагати нужденним - обов'язок кожної людини і закликаємо Вас творити добро, разом з нами!

Більше 50% дітей-інвалідів у всьому світі не відвідують школу

Щонайменше половина з 65 млн. дітей шкільного віку з обмеженими можливостями у всьому світі не відвідує навчальних закладів через брак фінансування. Про це йдеться в звіті організації, що займається захистом прав інвалідів.

Організація «Світло для світу», яка проводила дослідження щодо доступу дітей до освіти, стверджує, що стигматизація і дезінформація про інвалідність також відбиваються на занедбаності проблеми.

“Люди не розглядають їх (дітей-інвалідів) в якості об’єктів соціального інвестування”, – говорить Нафіса Бабу, консультант з інклюзивної освіти в «Світі для світу», інформагентству Reuters.

10104143-Disabled-girl-and-boy-in-the-school-library--Stock-Photo-disability-wheelchair-disabled“Багато хто думає, що, наприклад, немає ніякого сенсу робити великі інвестиції в освіту, оскільки люди з обмеженими можливостями все одно не зможуть працювати”, – додала вона.

Правозахисники кажуть, що мільярди доларів потенційного доходу втрачаються через відсутність освіти і працевлаштування для людей, що мають інвалідність.

“Діти-інваліди залишилися на узбіччі життя, і наслідки такої ситуації можуть бути катастрофічними в чтому числі для економіки”, – говорить Джулія МакГеовн фори International з Handicap International.

Доповідь Міжнародного консорціуму з інвалідності та розвитку каже, що виключення дітей з обмеженими можливостями є серйозною перешкодою для Цілей сталого розвитку (ЦСР), які спрямовані на забезпечення всебічного та рівноправного доступу до якісної освіти для всіх до 2030 року.

У вересневій доповіді освіти ООН і ЮНЕСКО відзначили недофінансування освіти в глобальній перспективі. Крім того, міжнародна допомога по цій статті скорочується.

У новій доповіді міститься заклик до урядів забезпечити умови навчання дітей-інвалідів у рамках реалізації ЦСР.

 «Це не просто невід’ємне право, це інвестиція в майбутнє», – йдеться в документі.

Переклад матеріалу Reuters.